Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer céljáról, a vállalkozások és a hatóságok feladatairól szóló előadás

Rendezvény helyszíne: 
Nonprofit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza, 3. em. Baross Gábor terem (4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.)
Rendezvény időpontja: 
2015. január 26. 10:00 - 12:00
Rendezvény nyelve: 
Magyar

A Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, a NAV Észak-alföldi Regionális Vám- és Pénzügyőri Főigazgatóságával együttműködésben szervez, az Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer
céljáról, a vállalkozások és a hatóságok feladatairól szóló előadást.

A rendezvénnyel a Kamara célja a gyártó, kereskedelmi és logisztikai vállalkozások tájékoztatása az EKÁER rendszer követelményeiről.

Az EKÁER-rel nyomon követhetővé válik az áruk tényleges útja, hiszen a szállítással kapcsolatos adatokat (áru megnevezése, mennyisége, címzett, feladó adatai, szállító jármű rendszáma stb.) egy központi elektronikus rendszerben még a fuvarozás előtt kell rögzíteni. Ezen adatok egy része (termék tömege, értéke, a szállító gépjármű rendszáma) a szállítmány megérkezéséig módosítható, és az átvételi (kirakodási) helyre érkezés időpontját követő munkanapon is elegendő rögzíteni.

A rendezvényen történő részvétel tagoknak rendezett kamarai tagdíj esetén térítésmentes, regisztrált vállalkozásoknak a részvételi díj 5000,- Ft + ÁFA/fő.

A helyszín befogadóképessége miatt vállalkozásonként egy fő regisztrálható.

Kapcsolattartó neve: 
Dr. Kiss András
Kapcsolattartó telefonszáma: 
52/500-723
Kapcsolattartó e-mail címe: 
Tagozat: 
-
Szabad helyek: 
0
Jelentkezés határideje: 
2015. január 22. 14:00

Köszönjük érdeklődését. Sajnálattal értesítjük, hogy a jelentkezési határidő lejárt. Reméljük, hogy a legközelebbi rendezvényünkön Önt is köszönthetjük.